Inspiration

Godmorgon fantastiska dag. Jag väljer den tanken också varenda morgon oavsett var, när eller hur jag vaknar. Ja, jo, nu kanske jag börjar låta som en liiiite överdriven hetscoach. Å andra sidan kan man väl aldrig affirmera positivitet too much.

Jag kan dock ana en gnutta ilska i senaste inlägg. Som att jag vill hötta med fingret och konvertera människor. Lite Jehovas vittnen över det hela. Och vad jag förstår är alla tecken på det, osäkerhet. Om du inte är 100% lugn i dina ståndpunkter så måste du debattera dig hes för att få ett gäng med dig. Och bli lite mer trygg. Sant, jag skulle tycka tillvaron blev mer fri utan allas panik. Men jag ville ändå inte härja, jag ville inspirera.

Så, kan vi inte alla trotsa en rädsla idag? Pepp pepp pepp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0