Retreat

Man kanske skulle tycka att jag efter en rejal jetlag och ingen somn vard att namnas sen mandag natt, skulle vara trott men sa ar icke fallet. Just nu lever jag pa meditativa overmanskliga energier. Bangkok i all sin glans men vit som ett spoke - och med langtan efter just harmoni - flydde vi efter redan en dag, och silar nu sand mellan tarna pa Lonely beach pa Koh Chang. Har ar dock inte speciellt lonely, vi ar en bunt luffare som huserar i sma spartanska hyddor och insuper den utopiska frihetskanslan som lagger sig som en sloja runt atminstone min verklighet, nar solen ar pavag i sang.

Att madrassen inte ar en madrass utan en bit frigolit och att den gemensamma toaletten ar ett hal i marken spelar ingen roll nar ord som angest, jobb eller vackarklocka helt ramlat ur vokabularet...

Kommentarer
Postat av: Tove

Åh - storasyster a k a snorasyster och hostan personifierad längtar efter sand sand sand och vämre. Skicka hem lite, snääääälla! Ta hand om dig, lilla dåren

2009-02-05 @ 20:06:00
Postat av: jenny

Sköt om Er därborta :) Kramis

2009-02-07 @ 21:49:30
Postat av: Anonym

hej tjejen

sök upp thony green på kae bae beach(koh chang), tomahawk bar o hälsa från mig så fixar han boende åt dig/er.

ha en grymt bra resa

kramar

mr big (thomas)

2009-02-09 @ 13:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0