Jag och Ni

Har spenderat dagen med fina N, som liksom varje gång får mig att känna acceptans inför allt, och lite mindre frigiditet. Jag känner en spirande värme över alla de varma, genuina, accepterande och fria spirits som huserar i mitt liv. För varje nytt, speciellt och äkta möte växer jag själv, och tror att jag hela tiden kommer närmare en förmåga att verkligen älska och känna samhörighet på någon form av nivå, vilket är nytt för mig som varit mycket med mig själv. Jag tror fortfarande på att jag själv är min bästa vän dock eftersom det är mig själv jag ska älska och hänga med hela tiden!

Jag känner kärlek, acceptans och glädje. Och lite mindre neuroser och rädsla. Såna dagar gillar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0