Where we were at. April/May

Jag kan inte sova eftersom jag fastnar med ögonen på bilder från SYOA-resan. Gud så fint vi hade det, vilken helt fantatiskt period att tänka tillbaka på. Ja jag vet att jag är kass på att leva nuet. Flackar ständigt i förflutet och framtid. Varför gör jag så?

Här spenderade vi våra sista veckor på en öde strand med låååååååååååånga dagar och lika långa samtal. Vi åt kilovis melon och mango och läste böcker. Och brände röven eftersom jag blev nudist light. Vi var så fed up på att sola så vi nästan ville gråta - man kan definitivt få för mycket av det goda!

Men mysigt var det med bara bröst, rödbrun rumpa och inoljade kroppar!
















Kommentarer
Postat av: Therese

Ska vi åka tillbaks direkt eller????!!!!!!!

2009-07-17 @ 11:06:48
Postat av: Nadine

Men för i helskotta, nu får du sluta lägga upp frigida teaserbilder och slänga upp lite nipples i bloggen!

2009-07-18 @ 00:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0