LGH TACK!

En fenomal människa börjar nästla sig in i mitt liv. Inte en man utan en het blondinkvinna som får mig att glömma tid och rum. När vi ses bildas en bubbla där bara vi existerar. Typ. Det är fint. Gulligt. Tjejigt och mysigt. Igår försvann 6 timmar bara poff iväg och plötsligt var det natt och jag trippade hem på mina high heels och log för mig själv.

Det enda som grumlar min annars så sorgfria tillvaro är att jag måste inte bara lämna mitt älskade Vasastan men även Stockholm eftersom jag lite halvt glömt stressa till mig en ny lägenhet.

OM NÅGON HAR EN LGH/KÄNNER NÅGONSOM HAR/TÄNKER PÅ ATT HYRA UT SÅ HÄR ÄR JAG DIN DRÖMHYRESGÄST. Jag är borta varannan vecka på jobb, är extremt punktlig med hyra och är inte hemma speciellt mycket. Jag lagar inte mat, röker inte och har inga hemliga husdjur. Tyst som en mus och faktiskt väldigt skötsam. Har givetvis referenser. 

Barmhärtiga er över mig!

[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0