White trashet invaderar

Yes. Jag är på den skitiga båten igen. Full med slödder, rejält dyngpackade gäster, ölburkar och räkmackor. Och typ återanvända kondomer. Och någon gammal Tre Kronor skådis som sjunger i dansbaren. Lyxigt. Det märks att det är helg inte bara på gästerna utan även på smsen som trillar in nattetid i mobilen. Det är en viss bittersöt känsla det där, att vara delaktig i allt spektakel utan att själv egentligen behöva bidra med någon underhållning eller vara bjuden.

När jag 05.30 kliver upp med otvättat hår, osminkad to the bone, iförd en blå overall med häng i röven och just nu med allergiutslag i halva fejjan står där alltid någon svennebanana runt hörnet som tycker jag är det sexigaste han sett. Som med sin lenaste stämma försöker förföra mig. Det är lika roande varje gång. Bakom nästa hörn står någon och kissar - inne. Och bakom följande ligger en utslagen 18 årig pöjk med en korv i ena handen och en öl i andra. Ålandskryssning vet ni - glammigt värre!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla Mia skriv en bok!

2009-06-13 @ 18:59:18
Postat av: tessi

haha jag håller med föregående talare!

2009-06-13 @ 20:59:55
URL: http://beejbi.blogg.se/
Postat av: Anonym

hm jag e kanske skyldig till ett av dom där fyllesms:en.............men du vet varför, och du vet hur mkt jag saknar dig din usling och hur tomt jag tycker det är utan dig.



Nu säger jag det inför alla(jag som har svårt att visa känslor som du vet) jag saknar dig sjukt mkt Mia och det är för att jag vill ha dig o va med dig.



kram

Thomas

2009-06-14 @ 02:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0