Hyenor i Singapore

Singapore var verkligen inte intressant nagonstans (eventuellt for shopping da). Vi bodde pa en bordell, en svindyr sadan. 200 spann fick vi punga ut for ett sonderknullat rum med bajs i badkaret. Vi var hungriga och trotta och orkade inte bry oss att vi blev ett par i mangden av alla horor. Inte nog med detta, det spokade i rummet och jag lyckades fanga det pa bild!

Nagot roligt vi akte pa var nattsafari. Vi fick kolla in bl.a. hyenor, tigrar, lejon och gigantiska megarattor under deras nattliga vanor. Ett litet mini-Afrika typ. Bara det var vart resan hit, sa bra var det och da ar jag ingen zootyp. Vi fick mersmak pa djungel och djurliv och sitter nu och vantar pa var flight som ska ta oss vidare till Borneo... Det blir antagligen vart sista stopp innan Indonesien... Puss

Ps. Mamma hur har du haft det i Kina? Ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Mia

Jag hade en underbar resa i Kina,den bästa som jag gjort.Älskar dej kram mamsen

2009-03-19 @ 20:58:37
Postat av: Anonym

Hej Mia

Jag hade en underbar resa i Kina,den bästa som jag gjort.Älskar dej kram mamsen

2009-03-19 @ 20:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0