Karlek

Det finns sa mycket tankar, sa mycket upplevelser, insikter, varderingar, annu mer upplevelser och sa javla mycket nya vinklar pa livet. Massor med insipirerande moten med manniskor jag aldrig kunde tro jag skulle traffa. Det finns egentligen inga ord mer an glajde och radsla. Radslan gor mig paralyserad nu och da men gladjen far mig att leva mer an nagonsin, jag vet verkligen inte hur jag ska kunna forklara vad jag kanner. Det ar fenomenalt.

Vi ar kvar pa Phi phi men aker till Koh Pangnan imorgon. Delvis kanns det trakigt att lamna en fin van kvar har - men allt har sin tid och allt ar precis som det ska vara och ju mer jag alskar desto mer karlek far jag tillbaks...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0