Allt ni behöver veta

Nu är klockan 04.14, min dag är över men jag kan inte slita mig från Therese. Hon sitter här i en massagestol och blir vibrerad och knådad och skakad och ser drogad ut (på arbetstid, helt ok). Jag sitter och syr på en symaskin jag hittade bak i ett skåp. Gillar inte att sy så vet inte varför. Vi dricker te också och filosoferar över atomkriget som verkar vara på gång i Asien. Hur vi än vrider på resonemangen kommer vi inte särskilt långt. Det är sjukt ljust ute. Några våningar upp ragglar fyllon omkring, sökandes efter någon att knulla. I discot står 50+are på konferensresa och skakar sina TV-rumpor till absolute dance musik och tycker de är heeeeeeeeeelt crazy!




Kommentarer
Postat av: lysmasken

tack för informationen, det var allt jag behövde veta! du skriver så fint, osten, vet du det?

och förresten, varför ses vi aldrig mer??? vi borde faktiskt det! ja du. ack. kanske ses vi på havet nån gång.

2009-05-29 @ 23:40:29
URL: http://sombrechords.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0