Lugn

Idag känns livet relativt lätt. Man kunde ju ha det värre liksom. Efter en sushi-picknick i Humlegården, updates, soool (inte för det har varit en bristvara för mig men ändå) och så en promenad i en stad där stämningen är fredag hela veckan förmår jag mig inte att gnälla. Jag kanske trivs här trots allt? Även om jag ska kliva på jobbet om en dryg timme känns det lugnt och rofyllt inuti. Äntligen kommit ifrån mina negativa tankar kring det. Denna vecka jobbar jag 14-02 vilket innebär att jag varje morgon kan ta en lång PW och äta min frukost ute på deck (ja med E). 10 av 12 timmar jobbar jag dessutom med min bästa vän. Inte helt avskyvärt va! Arrivederci


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0