Resan slutar har, nasta borjar planeras..

Forsoker summera det roliga, det trakiga, det mest minnesvarda, det mest spektakulara, jada jada jada.
Allt har varit sa cp-bra sa vi hoppar over det. Therese har forandrats massor (!) och forhoppningsvis jag ocksa. Om inte annat sa har jag dragit pa mig en forskracklig dialekt.

Anyway, det slutar har! Pa lordag flyger vi hem och jag har ingen aning om vad som vantar i livet? Sa vi tar en sekund i taget sa blir det bra! Eventuellt fortsatter jag skriva, far se vad som faller mig in.. Puss och Hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det med dialekten har ju absolut inget med mej att gora:) Finns inga ord som kan beskriva denna resa..cp-bra kan man faktiskt saga..you're on candid camera! alskar dej!!

2009-05-07 @ 20:38:13
Postat av: Agustinus

i think my swedish is good enough to discern that ur flying home on saturday? we miss ur hysterical laugh and thereses vodka-mania! everything calmed down when u left and double 6 is more like a funeral, THE brunch-cocktails are barely surviving either so lets just rest for a while and see u again next season? puss puss fron oss alla (Ari says puss and runka balle)

2009-05-07 @ 21:03:01
Postat av: Mia

Haha, miss you 2! Lets invent a new cocktail-ritual next year?! I think you all need to close your eyes and sleep for a while.. Lots of love from us both

2009-05-08 @ 16:47:36
Postat av: jenny

trevlig hemresa! många kramar till Dig och Therese!

2009-05-08 @ 22:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0