Var är silikonet?

Igår träffade jag Loke, en hund, som blev så generad av min uppenbarelse så han såg ut att vilja sjunka genom marken. Tilläggas bör att jag älskar hundar. Hundar älskar mig. Hundar kastar långa blickar efter mig var jag än går. 

Men ja, Loke, han skämdes så. Han ville nog allt komma nära en stund, men något tog emot. Han sneglade på mig i ögonvrån. Tydligen gnydde han vid dörren när matte berättade att jag var på kommande. Trots att vi aldrig setts förut. Jag antog att det var min djupa urringning och de nysprutade läpparna som fick honom att bli förlägen. När hon frågar "var är silikonet" då blir han spattig och glad. Hah.

Kanske är det löptid. När de står hemma kåta bakom lås och bom är de kaxiga. Men så när det kliver in så mycket kvinna över tröskeln. Då blir det knepigt. Hysteriskt kul. Vid nästa tillfälle ska jag ta på mig mera kläder och noga iaktta hans beteende.

Dog whisperer, kan det vara något?


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0