Berätta mera?

Pjuh. Det har varit ett par omvälvande dygn. Min mamma är även hon medial. Antagligen syster också, men vi har inte fått chansen att prata om det än. Mormor likaså, och förmodligen ligger det längre bak i ledet. Mormor ska jag definitvt språka med. Det finns mycket att upptäcka tillsammans nu. Jag vill sannerligen inte vara ensam i det här. Känner mig lite omogen än, vill helst suga på karamellen innan jag låter de knacka på, på allvar.

Och det tycks vara en bra tanke säger de mer erfarna. Man ska vara stark i sin förmåga, och redo. Men det är ack så skönt att få det bekräftat. Många diffusa bitar som faller på plats.

Ja vad hände. Ahh, jag börjar redan rysa. Känner mig inte ens redo att beskriva det. Det händer saker här i huset nu då jag gör det så jag avslutar såhär. For now. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0