En del ser.

Det damp ner ett mail idag av en man som har fångat mig på ett väldigt målande sätt. 
Jag vill dela med mig av det som ett tillägg till gårdagens deklaration om min passion för kontraster.



"DU..

...känns som både horan och madonnan, både samtidigt och var för sig. Du förmedlar både en vulgär hållning men samtidigt klass. Du lockar med en rå sexualitet men dämpar samtidigt och intresserar med något slags tankedjup....en vandrande motsägelse samtidigt som du uppenbarligen finns..."'


Spot on.


Kommentarer
Postat av: Fjun

Jag tycker inte om kvinnor som är dyra, men billiga.

Jag tycker om dyra kvinnor, som är billiga.



Det är mer intressant att prata om vad jag tycker, än om vem du möjligen är.

2009-10-19 @ 02:15:03
Postat av: Mia

Fjun! Gud vad jag kände mig blåst. Jag visste ju exakt vad du menade, men läste meningarna om och om igen utan att se det. Sen damp poletten när, jag skyller på min stundande bakfylla.



PUSS i/på stjärthålet.

2009-10-19 @ 22:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0