Jag är förbannad

Och det ska ni få smaka på. Ska försöka låta bli att svära.
Jag blir väldigt sällan arg eller förbannad på riktigt, men nu måste jag få ut skiten. Jag fick ryggskott. Jag blev sjukskriven. Hela den stundande jobbveckan. Jaja, nämen vad fint. Roligt värre.

Mitt jobb är tråkigt på många sätt. Om ni nu tänker skyll dig själv eller byt jobb, så kan ni skita ner er. Men var 4e månad (läs: SÄLLAN) får man vara "hoppare" i 2 veckor vilket är både det roligaste och lättaste jobb jag någonsin haft. Orkar inte gå in desto mer på vad det innebär men jag har verkligen njutit i känslan av att kanske inte längta till jobbet men inte alls ha några problem what so ever att gå dit. Ja nämen då, DÅ blir jag sjuk.

I vanliga fall skulle jag tänka att en sjukskrivning som denna, som i mitt fall leder till 3 veckors ledighet var en välsignelse. Passa på att njuta lite nästan. Men nu? Nu är jag bara arg. Arg. Arg. Vill inte alls vara hemma.

Och ni som även tänker att jag får skylla mig själv om ryggen pajar på grund av brösten, ja ni kan dra långt åt pipsvängen och aldrig mer komma tillbaka.

Sådärja - vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vet du om det beror på brösten då? Ryggskott kan man ju få ändå menar jag. :) Hoppas du kryar på dig!

2009-10-12 @ 14:05:24
URL: http://gothbarbie.se
Postat av: Mia

Nej det beror knappast på dem, men jag är medveten om att folk gärna skyller på det. Allt för att hitta en anledning att klanka ner på dem, du om någon vet säkert vad jag menar.



Tack! Och puss!

2009-10-12 @ 14:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0