Orden, åh de finns sannerligen inte.

Jag vet inte hur, men jag m å s t e på något sätt plita ner det här ruset. Jag kräver möjligheten att gå tillbaka till detta exakta moment av total, själsig.. harmoni. Lycka?

Dagarna som har förflutit. Hur många är de nu, 8 stycken. De har stärkt mig, närt mig, vårdat mig med en våldsam kraft, men ändå, i ultrarapid?           Kanske med en sådan behållning, att jag aldrig upplevt en liknande divison. Superlativen, var är dem? Söker frenetiskt, finner inte. Gårdagen, och idag i synnerhet, har burit mig mig över hinder icke av denna värld.

Raffinerat. Är väl ordet som gör det hela rättvisa.

Varför? Jaa-a. För subtilt, abstrakt, och subjektivt för att vara förståbart utifrån. Tror jag.

Men till er, som bryr er genuint, om mig och mitt inre. Ni har nu ett ypperligt tillfälle att glädjas med mig. För en känsla närmare själslig zenit än denna, jag tror den är svår att nå.








Kommentarer
Postat av: Miss_Incorrigible

Savour every moment. :)

2009-10-15 @ 10:27:10
URL: http://mytruthsandotherthings.blogspot.com
Postat av: Mia

Jag NJUTER.

Puss.

2009-10-15 @ 12:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0