Fabolous huge 75 HH tits!

Åh allting gick så fort, hann bara dit så var det ju över. Men nu är de på plats mina bebisar. 75 HH är mitt nya signum. Somnade, vaknade, och kände ingenting förutom en liten tyngd på bröstkorgen så jag fick åka hem med en gång. Lite tråkigt eftersom jag ju gillar att ligga sjuk. Haha.

Ni får vänta lite med bilder, de är intryckta i en mommo-bh nu i 3 veckor. Kirurgen färgade även håret när jag sov. You like?

Anyway nu åker jag på jobb igen = mindre update. (Och JA, det är en peruk)



Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis till de nya! :) Vi vill ju se allting i detalj!

2009-09-02 @ 23:58:35
Postat av: P.J.

Tänk alla denna nya läkarvetenskap och så får man inte ens vara sjuk lite. Man vill ju bli ompysslad och ha folk som ger en presenter och godis.

2009-09-03 @ 23:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0