Mysenergiiiii

Jag är helt uppfylld av fina energier. Jag älskar att sitta i ett rum med en människa där allting är genuint. Där det finns ett starkt VI, en kraft som känns så stark att ingenting någonsin kan slita sönder den. Där det finns kärlek, ett djup där man inte alltid förstår, men där man väljer att acceptera och hjälpa. Att peppa och skuffa på. Vet ni, där man kan öppna alla sinnen utan att vara rädd. Underbar känsla.

För övrigt har jag drömt en väldigt intensiv dröm inatt där jag hade sex med en äldre kvinna. Jag såg henne liggandes i en säng, slet av mig kläderna och slängde mig på henne. Det var oerhört passionerat. När jag vaknade var jag totalt utmattad och förvirrad. Hoppas på något liknande nu när jag stänger ögonen, att drömma är ju heeelt fantatiskt!

Kommentarer
Postat av: Miss_Incorrigible

Dessa förbaskade drömmar alltså. Ok, när de väl varit bra har man velat ta upp tråden igen men inte fan har man fått det. Damn you mysteries of the brain!!



ò.ó

2009-09-03 @ 22:44:49
URL: http://mytruthsandotherthings.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0