En liten uppföljning.

Kom nu på, när jag sög i mig en delikat cigarill på "min" eller egentligen hans balkong, att jag yttryckte mig tvetydigt. Eller kanske egentligen inte. Beroende på vem Du som läser är..

Men, jag vet att sexuella ideal och preferenser är lika många som dammkornen på jorden, vilket jag fullkomligt accepterar.

Med den vetskapen (som inte är raketforskning), vill jag betona att jag dras till den klick som gillar stora eller än hellre gigantiska bröst, oäkta eller ej, faktiskt, smink och piff, eftersom deras ideal och mina klickar.

Och lika barn leker väl bäst. Verkar det som. Jag vill givetvis vara min mans/kvinnas våta dröm. Likväl som jag vill vara den torra varianten nästa morgon över kaffet. (Som förvisso kan leda till än mer vått, höhö).

Vill inte du?



Kommentarer
Postat av: Miss_Incorrigible

I'd hit it! hahaha...



Skämtåsido, hur kan du med några få ord sätta finger på exakt rätt känsla? En bok... jag tror.. att jag behöver en bok.

2010-04-12 @ 05:31:53
URL: http://mytruthsandotherthings.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0