Inte en vanlig morgon.

Eftersom jag snittar på fyra timmars sömn per natt här, vaknade jag imorse, efter hela sex timmar som en ny människa. Kände mig oövervinnerlig, sprudlande och lite extra extra av bara positiva energier. Mina ben värkte inte som de brukar, ingenting i min annars slitna kropp pockade på. Det var bara.. frid.

I några minuter. Tills jag möts av en väns sorg, ett dödsfall. En plötsligt sjuk själ lämnade jordelivet.

01.10
vaknade jag lätt perplex och stirrade rätt ut i mörkret.
01.16 fick hon beskedet.

Kände mig tom.

Jag försökte med alla medel sända ut helande energier. Medmänsklighet och värme. Och inte att förglömma, släppa alla onödiga tankar och fokusera på nuet, på tacksamhet.


Kommentarer
Postat av: Alin

Tack älskade vän..

2010-04-18 @ 12:06:53
URL: http://aliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0