KKK.

Snor och host har återvänt trots penicillinkur. But why? Känns som att något i kroppen protesterar mot hur jag lever. För mycket kuk? För mycket kärlek? Nää, inte va. Men jag är inte den sjuka typen, ju. Vettefan vad det är men jag härdar ut ett tag till.

Överöses annars med ovanstående K. I början när vi träffades och jag letade en label till vår relation, ja innan pojkvän-flickvän blev aktuellt, uppfann jag etiketten KKK. Som en förlängning på det gamla hederliga KK.
KKK innebar alltså knullkompis med kärlek. Knull & kärlekskompis.

Ibland är man fyndig alltså.

Men nu har jag vuxit upp och kan kalla oss jättemycket ihop, utan att tycka det är pinsamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0