Löööööv it, instead.

Sinnesslö.

Smaka på det ordet.

Tvångssterilisering.

Aj, aj.


Den där utställningen gav mig en tankeställare av rang.

Vet inte vad jag låtsas tro mig vara. Orka briljera i TP när man kan hångla, egentligen.
Ja, jag är blödig nog att syfta på kärlek.

Orka sortera människor för att de särskriver eller läspar.

Skulle du vara ihop med mig/vara min vän,
om jag såg ut såhär, och säg..
stammade.



Retorisk fråga:

Skulle ni förespråka att hugga mina äggstockar, så att världen slapp fler av mig då.

Det kanske är dags för mig att påbörja en resa i ytterligheters betydelse, eftersom jag stolt brukar uppge "accepterande" som en av mina främsta egenskaper.

Jag är glad att jag har ett komplex eller två. Varav ett jagar mig konstant. Och det är inte min bristfälliga allmänbildning. Inte heller min totala deficit av högskolepoäng, om man får skoja lite med orden, vilket man får i min blogg.
Det måste krävas ett uns av stake, för att vara oklanderligt snygg och samtidigt hitta balansen att ändå vara en genuint fin människa. Eller är jag bara överdimensionerat ytlig?
Säg (tänk): Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0