Skådespel.

Det kan jag garantera er att denna vecka är. Ett sådant där spel för gallerierna. Jag känner, jag är inte dum. Jag känner väl hur bra som helst av, vad de tycker om mig. Egentligen är det inte synd att de inte tycker om mig. Och att det lyser avsky i deras ögon när jag uttrycker glädje. Inte heller är det väl synd att vi har ett utbyte falskare än gucciväskan jag köpte i turkiet anno 2003 för tio euro.

Det som är synd, är väl att jag inte använder mitt fantastiska jag till något bättre.

Äckligt, det är vad det är.

Men nu räknar vi ner. Jag ska nämligen sluta snart. Eller snart.
Under 2010 i alla fall.

Och det är INTE ett aprilskämt.

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack, du hittade ordet! Äckligt, det är precis vad det är! Exakt så kände jag. 2010 var året vi avslutade detta och började med något nytt och meningsfullt. Håll ut kompis snart snart sker en förändring;) Glöm för tusan aldrig att livet är en fest.

2010-04-01 @ 23:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0