The just beeing.

För inte helt länge sen, i sängen, där insikterna avlöser varandra. Hos min beloved,
(ja bruden är läsvärd och mer än så) konstaterade hon att hon saknade hänget, som bara är häng. Det vill säga, när man bara är och är. Med sin romantiska partner.

När man inte knullar, pussas, pillar eller babblar. Inte gör något speciellt, inte aktiverar sig så hårt. En och en, men ändå två. I en vänskapsrelation brukar det te sig relativt snabbt, kanske redan efter ett par latte. Och jag om någon älskar det icke-pretentiösa hänget.

Jag har alltid önskat mig en sportnörd. Fråga mig inte varför, det är på något sätt så jag alltid sett det. En man som bara MÅSTE se matchen.

Och som med allt annat jag attraherar, så fick jag det. Och jag njuter. Inte kunde jag i min vildaste fantasi tro att jag skulle älska att vara under samma tak som en man, timme efter timme, dag efter dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0