La vita e fuckin´ bella!

Första lediga dagen av sju. Sippar glögg. Jag älskar att bryta töntiga regler och dricker gärna glögg mitt i sommaren och rosé på julafton. Lite klippster i bakgrunden, OS-sorl och pyssel. Ryser! Är utmattad efter spring med min vildbatting till brorson.

Om ett par veckor har jag mitt livs första betalda semester. Tre veckor att härja fritt! Jag hade nada, zero, noll planerat vilket spontaniteten i mig slog i bitar under dagen. Summan av kardemumman blir t.ex. en galen festnatt i Bryssel. Och en spirituell sista minuten till solen med fokus på anden. Meditation, inre dialoger och givetvis en hel del lättja. Oh do I deserve it.

Addera en smetad kvalitetsvecka tillsammans med bästis.

Och så grädde på moset - kärlekshäng med en vältalig, het, rolig, fin, expressiv och helt enkelt spektakulär man som gjort storslagen entré i mitt liv.

Finn ett fel? Nej just det, det finns inget. Det här är ett episkt år, tro mig.


Gammal bild - Samma känsla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0