So far, so go(o)d.

Det här med spikmatta var ju bra skit. För bra? Plötsligt kan jag inte sova och får vandra omkring likt en pensionär i korridorer och lama utrymmen. Men det är helt okej. Någon afton borde jag väl kola vippen, antar jag. Kommer liksom inte längre än till en slags meditativ dvala, men den är inte alls att förakta. Mycket coola förnimmelser som dyker upp.

Det där med vettiga böcker. För intellektet. Alltså.. räknas typ "The Dirt"? Eller Slashs biografi? Alltid känt en dragning till rockstjärneliv med knark, strippor och Jack Daniels. If you can't live it - read it. Right? (Här får jag dessutom min beskärda del av snusk, som också stod på min veckoagenda).

Jag älskar mer än jag hatar, ännu. Jag försöker verkligen sprida glädje som en lärka på våren trots att majoriteten bemöter det hela med cynism. Men jag ger fan inte efter.
Ska aldrig sluta kvittra!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Slash bok är riktigt grym, satt här om dan och läste den över ett glas jack och drömde mig tillbaka

2010-02-04 @ 21:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0