Bred röv kräver höga klackar.

Jag börjar alltjämt tröttna på halkan nu. Det får utan problem vara minus femtio grader i luften, bara trottoaren är välsignad med värmeslingor och således håller sig torr, fri från is. Jag är omåttligt less på platta, fula, oheta och fotriktiga skodon som sabbar alla mina outfits. Verkligen.

Kan också vara för att jag har mens som jag är extra kinkig, vad vet jag. Tror dock inte det. Ingen kvinna (eller man) som faller inom ramen för frivillig bimbofiering vill visa sig offentligt i ballerinaskor. Eller uggs. Jag älskar uggs, när ingen ser!

Idag inleds en jobbvecka med en massa jävlaranamma. Jag ska ligga på min spikmatta varje dag. Jag ska skriva i min "jag-är-bra-bok" varje dag. Jag ska ut i friska luften minst trettio minuter varje dag. Jag ska stimulera mitt intellekt med vettiga böcker varje dag. Jag ska sova minst fem timmar varje natt.  Jag ska älska mer och hata mindre varje dag. Jag ska tänka snuskiga tankar varje dag. Vad tror ni? Jag tror det blir skitbra.





 


Kommentarer
Postat av: Farbror Roffe

Låt oss först fastslå att du är gudabenådad i vilken utstyrsel du än iklär dig! Men det är klart, dina stövlar har en viss dragningskraft...



Jag antar att spikmattan funkar bra!? Du vet, på min tid så fanns inte sånt så vi la oss på kottar i skogen istället.



Till sist; en travesti på Cato den äldre: "Förövrigt anser jag att Snön bör förstöras."

2010-02-04 @ 12:11:44
Postat av: Mia

Awwww. Jag smälter. Och blir generad, som vanligt.



Kottar?! Billigt och bra för miljön anyway.



Den där Cato den äldre var en vis typ. En av mina hundar hette Cato :0)



Puss du.

2010-02-04 @ 14:13:01
URL: http://smutsigtimin.blogg.se/
Postat av: John Doe, Spray

Höga stövlar & päls, yes please. Snyggt, kvinnligt, elegant.

2010-02-07 @ 13:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0