For the shoes of it

Tre saker jag gillar:
Speglar, skor och kameror.























Kommentarer
Postat av: Mr. X

Det var då en jäkel till att vara porrig :O Grymt läcker kropp!

2010-01-27 @ 13:46:54
Postat av: Therese

Himmel o pannkaka vilka snygga bilder!!!! Fin spegel och tycker jag skymtar den magiska hyllan i bakgrunden!:) äääääälskar!

2010-01-27 @ 22:07:53
Postat av: Jane

Hej! Samma person med en annan blogg. (theplasticfantastic@)



Tänkte fråga om jag får ta en av bilderna och länka till din blogg från min blogg? Tror att många skulle bli glada av att läsa bloggen, den är så underbart jävla bra och du är så sjukt duktig!

2010-03-30 @ 17:16:16
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0