Googla griskuk

Igår natt drömde jag en högst sjuk dröm om en gris. Och grisens stora svarta feta kuk. Han lutade sig dessutom över relingen på en båt för att plötsligt på något weird sätt styra in stora svarta feta griskuken i något annat djur intill sig, som jag inte minns vad det var. Men han stod liksom kvar på bakbenen oberörd, och kuken styrde sig själv.

Mycket märkligt. Försöker hitta en bild på grisens könsorgan för att se hur nära sanningen det hela var.
Utan framgång.

Jag har alltid älskat grisar. Både djuren, men också människor som vet hur man tar fram sin inre gris. Perverterade och påhittiga typer utan hora/madonna-komplex som gillar objektifiering, det är min kopp te.

Symboliken?


Kommentarer
Postat av: farbror Roffe

Noaks ark...?

2010-06-18 @ 09:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0