Shining Star

Tisdagmorgon, förra veckan fann jag mig själv säga till bästis, samtidigt som jag dammsög bakfull: 
"Förstår du? Jag har hittat en ny vän".

Varpå bästis helhjärtat svarar:
"Ja! Njuuut, det händer ju inte speciellt ofta i vår värld. Det är ungefär lika stort som att ha en ny pojkvän"

Och visst är det så. Väldigt få människor är så genuint unika att jag verkligen verkligen vill dela min tid med dem. Jag har ingenting över för löst häng utan mening, då hänger jag hellre själv. Jag tar emot nya små värmespridare med öppna armar, I really do, men jag letar inte längre. De dyker upp när de ska.

Här kan ni läsa hur det gick till denna gång.

Välkommen in i mitt liv Petra!


Kommentarer
Postat av: Petra

Love love love ♥



Faktiskt!

2010-06-02 @ 02:06:04
URL: http://pejtras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0