Skynda att hata.

Stämningen på jobbet har lättat lite lite lite denna vecka.
Kanske för att jag vet att det snart är slut.
Kanske för att jag gett "de nya" en chans.
Kanske för att grupper sakta upplöses.
Kanske för att månadens PMSpsykos är över.
Kanske för att jag är trött på deras skit och stänger av.
Kanske för att jag väljer att skratta (extra högt) istället för att gråta.
Det är väldigt skönt.

Plötsligt piper fittan till, som inte förmått sig hälsa på mig på.. två månader? (Däremot har hon gärna levererat sina åsikter om mitt yttre som jag inte bett om). Hon tycker plötsligt att jag ska stanna. "Varför ska du sluta Maria, stanna till sommaren?!". You wish. Så hårt. Nu går det plötsligt upp för dem, en efter en.

Och i all min framtidsrädsla och brist på tro ler jag för mig själv.

You SO don´t know what you've got until it´s gone.



Kommentarer
Postat av: Petra

HA! Fuck them!

2010-10-18 @ 22:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0