Have A Heart

Jag vet faktiskt inte om det är aga för själen eller inte att läsa filosofiska verk. Älskar jag det. Eller är det bara slitsamt färgande? Mycket egocentrisk smärta men ack, en intellektföda likvärdig dyr kaviar. Viljan att lägga mig på ett stengolv med mannen ifråga och dra ett tungt, dramatiskt andetag, den är svindlande. Bli guidad och förtrollad. 

Jag har drömt om många människor på kort tid. Människor som inte är en aktiv del av mitt liv idag. Som jag lämnat/stängt ute, ofta utan att säga till. Ibland har jag tyckt att jag sagt till - men det verkar inte vara deras uppfattning. I drömmen är de så måna om hur jag mår. Vänliga. Vill röra mig. 
Sprang jag ifrån er vilja att älska mig kan jag undra, när jag vaknar. 
Är jag verkligen, på riktigt, så fruktansvärt fucked up. Att det enda jag gör är att blunda för allt ni vill och försöker ge mig. Ni öser och jag låter det otacksamt rinna rakt igenom. Blundar, projicerar och flyr. Fy-Fan.


Jag känner mig liten idag
Ledde mig osökt in på Johnny Cash.

I wear this crown of thorns
Upon my liar's chair
Full of broken thoughts
I cannot repair

Kommentarer
Postat av: Miss_Incorrigible

Jag vet inte, fina rara, jag vet inte vilken min genre är. Jag vet däremot att jag står inför en vägg där jag inte orkar köra de sedvanliga lösningarna; klösdigöver eller gåenlångomväg eller hoppaöverväggjävel. Benen bär inte. Give me your best litterary shot, helt enkelt. Öppna dina kanaler, dig deep. Snälla?



KRAM!

2010-09-27 @ 22:40:35
URL: http://mytruthsandotherthings.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0