Första dagen på det nya året.

För sexton dagar sen klev jag på mitt sista pass på havet. Det var extra tungt med så mycket framför, men man bet i äpplet, visste ju att snart kommer apelsin, eller ananas. Kanske även papaya.
För sex dagar och sexton timmar sen skrev jag att jag ville hem. Och i morse kvart i sju var det sanning. Halvdöd, trött men framförallt omtumlad. Lite tom, lite förvirrad. Men lycklig att få ramla ner i sängen där min lilla diamant låg och väntade.
Nu tar jag en sekund i taget och jag vågar lova att det finns ingenting annat jag tänker göra just nu än att njuta. På alla nivåer. Mitt 2011 börjar idag. Det blir svårt att slå förra året, tveklöst. Men jag antar utmaningen med nöje. Åh. Jag älskar mig själv. Jag älskar mina geniala beslut. Och jag älskar att det händer något nytt.

Shake my world.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0