Hello lovers

Så är jag då inne på den tredje dagen i mitt första, för mig, normala liv. Alla på mitt jobb är unga och trivs - det talas ständigt om den sköna och härliga stämningen och atmosfären. Jag går som tidigare nämnt en åtta dagar lång introduktionsutbildning så mina dagar går ut på att plugga inför slutprovet som jag planerat att skriva med full pott i nästa vecka. Således har jag svårt att uttala mig om läget, mer än att jag har en fin och mjuk magkänsla. Och att det faktum att jag nu jobbar mitt i city, en kort ljuvlig promenad hemifrån, är en fenomenal kontrast till det gamla livet där jag faktiskt befann mig i ett annat land två veckor i månaden. Inga klagomål än så länge, alls.

Dolce, dolce, dolce

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0