Det är härligt

Det känns som min andliga utveckling har fått sig ett välkommet uppsving. Och livet som jag känner till det, genomgår en slags transformation. Plötsligt slår det mig som hagel i nacken att värderingar och drömmar loopat och plötsligt ser annorlunda ut. Både framtid och nutid. Jag vaknade och kände mig äldre. Jag har inte mycket över för ordet "mogna" för det låter så kräkpretentiöst. Emellertid är det precis vad som sker.

Kontraproduktiva energier lämnar mig sakta. Jag styr upp och styr om. Rensar. Frågar och reflekterar. Inleder en slags game show med alla demoner i mitt huvud där den som svarar rätt på vad som är viktigt, vinner lyckan.
Det är härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0