Wishing

Jag har hittat tillbaks till att förstå livet. Jag vet inte riktigt var jag varit det här året, men jag tror att jag befunnit mig i någon slags efterdyning av de kraftiga förändringarna som varit de senaste två-tre åren. Jag söker fortfarande efter tydliga definitioner av vem jag är och vill vara men jag landar lite mer för varje dag. Nu på ett tydligare och mycket tryggare sätt.

Min vän Bea som jag inte haft kontakt med på många år är tillbaks i mitt liv och hon har stormat in med en injektion utan dess like. Hon får mig att återigen se parametrar jag sett förbi. Hon får mig att leva ut energier jag gömt och glömt och hon är frimodig och hjärtlig. Frimod är och kommer alltid vara den egenskap jag värderar högst i möten med andra människor och i mötet med mig själv. I helgen var vi i Köpenhamn på Sensation white, och när jag kom därifrån hade jag lyft flera meter från marken. Alltså - efter - att det kemiska ruset lämnat blodet.

Och! Efter en viss vila ligger min andliga utveckling i toppfokus. Det är med skräckblandad förtjusning jag trevar framåt. Med en helt ovärderlig hjälp från min I. Med henne kan man utan att övedriva säga att jag får se toppskiktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0