Ink me

Det har hänt en väldigt drastisk förändring i mina ideal. Förutom mycket plast, smink och hår har jag nu insett att tatuerade tjejer är det hetaste som finns.

Så, jaha. Nu måste jag skaffa en jädra massa tatueringar. Om ni tänker "det kanske bara är en fas" och att jag ska tänka efter före så kan jag meddela att när det handlar om utseende har jag inget förnuft. Just nu blir det ju dock bortprioriterat kostnadsmässigt men en dag skulle jag gärna börja dra mot det här hållet. Jag vet inte var det här kom ifrån, jag har aldrig tyckt att det varit fult men inte heller tänkt wow! Eller ja.. jag såg en tjej med platinablondt hår, sillisar och konstverk över hela kroppen i Thailand en gång och hon gjorde mig både kåt och hänförd. Det var den gången liksom, men det hade jag glömt. Och nu.. flera år senare är det plötsligt av okänd anledning jätteaktuellt för mig. Sjukt snyggt. S J U K T.


Kommentarer
Postat av: M

Ja! Galet snyggt.

2012-04-03 @ 21:07:42
URL: http://welivelikecats.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0