Energitömning

Jag fattar verkligen inte det här.
Nu har jag varit borta en vecka, under de dagarna har jag aldrig känt mig trött på kvällen och även om jag somnat först vid 03 har jag gått upp vid 10 och sen har dagarna flytit på hur fint som helst med ett normalt energiflöde.

Igår kväll kom jag in i lägenheten och kunde efter ett par timmar knappt hålla ögonen öppna. Jag kämpade för att jag så gärna ville se klart en film och sen däckade jag på två röda. Och nu är jag totalt, helt lealös. Knappt så jag har kraft att koka en mugg te. Det slutar alltid med att jag får ligga i sängen och leka med någon leksak med Solo för att springa runt är otänkbart. När jag har en ledig dag är det som om det är omöjligt att kliva upp ur sängen. Jag dräneras bokstavligt talat på all energi, men bara när jag är här hemma. Förstå att jag t.om. varit till läkare för kolla vad jag har för fel, men jag var frisk som en nötkärna, alla värden på topp etc.
Helt SJUKT är det ju?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0