Kids kids kids

Barn i min närmsta närhet älskar alltid mig mycket, och jag har undrat varför? Jag leker minst av alla, blir trött efter 10 minuter, har delvis bacillskräck och är knappast alltid så pedagogisk? Kanske just därför. Antar det är jag som lär dem använda halvfula ord frekvent också eftersom det är så hysteriskt kul med saker de inte "får". Inga aja bajor här.  Men most important, jag förställer mig inte, jag är JAG och det känner de garanterat av. Klart man gillar nåt äkta?
Igår orkade jag dock mååånga timmar med full rulle och fick belöning. När det var dags att sova var det bara Mia som gällde (jag brukar inte gå före fammo). OM man smälter när en sån här liten krabat kurar in sig i bröstkorgen och myser?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0