What to do?

Festen var obeskrivlig och vard vartenda ore vi fick betala i over stay fee innan vi lyckades ta oss ur Thailand. Men vet ni vad det har hant sa sjukt mycket saker sa jag vet inte vem jag forsoker lura med att fa ner det i ord?
Vi traffade en helt fantastiskt manniska sa det var pest och pina att lamna aven den on men varfor plaga sig med separationsangest nar man kan gladjas at det fina i alla moten. Ja, bra fraga...
Plagar mig aven med tanken over att behova aka hem eftersom jag verkligen har hittat hem sjalsligt mestadels i Koh Pangan och helt tappat bort livet hemma. Jag VET att jag inte ska tanka pa det nu mitt i resan men jag forsoker verkligen hitta svar nar det stormar i hela mig och halften av det jag trodde var min sanning inte langre kanns ratt.....
Men for att citera Therese (det dyker upp ca 5 ganger varje dag) "Det ar nagon mening med allt...." Hon har ju ratt min lilla angel.

Vi ar i Kuala Lumpur nu efter en overraskande smidig 25 timmars resa. Vips var vi framme och bor pa nagot sunkigt dorm inatt. Ingen aning hur stan ser ut eftersom det ar midnatt men det ska vi ta reda pa imorgon! Starbucks star hogt pa min onskelista.

Well well, jag fragade Therese om hon har nagot att tillagga men hon sager samma sak som jag - en miljon saker har hant men ingenting som gar att dra ner pa nagra rader i en sketen blogg. Huvudsaken ar val att jag far det uttryckt att det ar helt underbart att vara har, med den finaste manniskan pa jorden! Puss och Hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

Livet kunde faktiskt inte vara mycket battre nu!

Jag alskar dej dar pa andra sidan bordet:)

2009-03-12 @ 18:07:28
Postat av: lysmasken

Osten! Jag är glad att du verkar ha det fint där borta. Om du flyttar dit kommer jag efter! Årajt, vi bestämmer så då.

2009-03-13 @ 20:12:23
URL: http://strandvagen66.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0