Sicko?

Inatt stod jag på en balkong, vin- och champagnerusig och rökte en cigarill. Tidningsbudet hetsade frenetiskt omkring nere på gatan och då blev jag tvungen att göra stönande ljud och skrika något högst olämpligt. Bl.a. "Åh ja, tryck in din stora schäferkuk i mig". (Det frammanades ur ett tidigare samtal under kvällen där vi diskuterade djursex). Med skräckblandad förtjusning försökte han lokalisera ljudet, jag vet av egen erfarenhet att det inte är överdrivet kul att dela ut tidningar klockan 04.00.

Sådär är jag. Min syster (som ju är psykolog) undrade vid en bilresa i Skottland, där jag oavbrutet babblade olika totalt ointressanta, knäppa och icke-sammanhängade ord, läten, sånger och rörelser, om jag har någon form av tourettes?

Och det känns som det blev bekräftat återigen efter mitt gormande inatt att synapserna inte alltid klaffar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0