Safe, sane and consensual

Om jag ska vara positiv och lista något gott som kommit ur dessa långa, jävligt långa dagar så är det att jag har hittat en hel uppsjö riktigt bra porr för hjärnan. Extremt välskrivna bloggar fullspäckade med drypande fiktiva och reella kåtslag. Jag har i synnerhet fastnat för riktigt extrema erotiska maktutbyten i BDSMrelationer, därför att det känns så sanslöst vackert. Men även vaniljiga oskyldiga flickbloggar är fantastiska när anonymitet är given och fantasin är det enda stoppet.

En del skriver så välgenomtänkt att man inte kan ana om det är en flicka/kvinna eller pojke/man bakom tangentbordet förrän långt in i läsningen vilket för mig är fascinerande och chockande då man plötsligt finner sig ha helt fel. Det har hänt mer än en gång. Vidare inspireras jag av att mängden kvinnor som vågar ta lika mycket sexuell plats som vilken manschauvinist som helst är så mycket tydligare och synligare på nätet.
Nu måhända är jag välsignad med en extrem öppenhet kring sexualitet och alla dess märkliga former och finner därför ett intellektuellt och/eller kroppsligt utbyte av princip allt erotiskt material som är "safe, sane and consensual" men oavsett om man är lika öppen som jag, eller tvärtom strängt nischad, så vågar jag lova att det finns något för alla. Och porr är så mycket mer än film och bilder, i synnerhet om man älskar ord.


"Sex on the whole was meant to be short, nasty and brutish.
If what you want is cuddling, you should buy a puppy"

Julie Burchill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0