Eureka!

Jag är relativt orolig i själen, konstant. Inte ADHD-orolig, men ändock. Har inga som helst problem att ta det väldigt easy kroppsligt, fysiskt, däremot känner jag sällan att jag vilar. Jag jagar varenda vaken sekund. Att meditera är ett dödfött projekt. Gud vad jag är fångad i min neurotiska hjärna. Jorå, visst är det därför kemiska substanser tilltalar mig, för då blir jag på sätt och vis befriad, lite sinnesslö liksom. Men alkis eller narkoman var aldrig min plan så jag letar ständigt efter det där lilla, äkta, naturliga och enkla som får mig av banan. Eller på. Beroende på hur man ser det.
Men nu har jag hittat det!
PIANOmusik.

Piano, det är ju det som ska få mig att ta det.. piano.
Hur enkelt som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0