Transformation

I två års tid är det M som stått för inhandling och tillagning av mat men eftersom han är en riktig slösa så ska jag, ekonomiexperten ta över rodret och visa hur man halverar månadskostnaden. The game is ON! Vem vill äta upp sina pengar anyway? Förstår ni vilken huslig liten tant jag blivit. Bara idag har jag planerat och handlat mat för en hel vecka, tagit långpromenad med Solis, tvättat tre timmar, städat, lagat mat och postat en massa skit jag sålt på tradera. Skiiit för nästan två tusen spänn, helt otroligt. Jag försöker göra en rejäl rensning eftersom vi, om allt går som vi vill, flyttar till en helt fantastisk våning senare i vår. Om jag bara hade likadan ämnesomsättning som VS-modellerna hade jag även bakat varje dag, det är ju sååå kul!

Glöm starka cocktails, sena middagar på Teatergrillen och extremt höga heels. Här har ni Mia husmorstanten, med huckle och förkläde. Vänta bara, snart balanserar jag tvillingar på en varsin arm också!

Haha. Nej, det sista var ett skämt. Eller?








Kommentarer
Postat av: JAE

Utmanad! :) http://jaetemperance.blogspot.com/2012/01/utmanad.html

2012-01-31 @ 11:34:29
URL: http://jaetemperance.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0