Things you might need to know

Jag har 2 timmar på Ålands hav framför mig så jag tänkte att vi kunde hänga lite.  Och prata om mig.

Visste ni att jag tycker jag själv är så het så jag blir upphetsad när jag speglar mig. Eller att jag har väldigt lätt för att missbruka ALLT. Att jag blir kåt av armband och gigantiska bröst. Sjögräs ger mig panik, alltså kan jag aldrig bada. Är egentligen manisk renlevnadsmänniska men har helt ignorerat den programmeringen. Tycker porr är den bästa medicinen. Har en iq över 120 men hade hellre varit dum i huvet. No brain no pain, ni vet. (Men jag kan inte läsa kartor). Blir lugn av paragrafer, manualer och listor. Älskar att kyssas. Hatar inte mycket. Det skulle väl vara close minded människor isåfall. Och särskrivningar. Vill bli hemmafru!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0