Back to reality?

Ja man kan ju undra vad som är back to reality, egentligen? Att åka till jobbet efter en snurrig ledig vecka eller att bli ledig efter sju dagars isolering? Idag kör vi på nummer två. Jag har haft en vecka fylld av mycket skratt och lite sömn som vanligt. Min tacksamhet vet inga gränser över det faktum att jag har min bästa vän runt mig 24/7 två hela veckor i månaden och dessutom på det ställer jag annars avskyr.
Här är en glimt av mina 04.00 a.m. shows. Det är faktiskt en alkoholFRI drink i min hand, det var en belöning för vår ypperliga ambitiösa jobbmoral.








Kommentarer
Postat av: Qwertymac

Välkommen tillbaka har ju saknat dina uppfriskande inlägg!

2009-12-17 @ 08:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0