Tjugofem

Tjugo minuter kvar av dagen D. It's the end of an era, the start of a new one. Försöker summera livet hit. Som min mamma lite plumpt uttryckte sig 'jag är färdig att dö'. Inte för att man vill, eller ska dö. Men för att man är nöjd, för att det där huvudsakliga absoluta jätteviktiga primära, det är gjort. Det skulle vara okej om det var dags ändå på något sätt. Mamma är förvisso min dubbla ålder och mer därtill, med tre fantastisk talangfulla kids, så det kanske låter mer logiskt eller sant ur hennes mun. Men känslan, den delar jag med henne. Det finns stunder när jag känner mig som 350 år i själen.



Kommentarer
Postat av: Miss_Incorrigible

Hoppas du fick en faaaantastisk födelsedag. God-Jul-kram!

2009-12-22 @ 10:04:55
URL: http://mytruthsandotherthings.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0