Tatueringsplaner

Jag har fått obsession på tatueringar. På killar är det ashett, hur mycket som helst och hur smaklösa som helst. Jag vill själv göra flera stycken. Nadine målade ett ankare och skrev BÅTLUDER på min arm, och ett hjärta. Den var fin och kunde ju symbolisera dessa år på båt men vet inte om det känns särdeles hett vid 50?

Fear is temporary, regret is forever. Det skulle jag vilja tatuering in någonstans, typ i sidan.
Och så det hysteriskt roliga I blow 4 blow typ på blygbenet. Hah.
La Bella Vita känns också symboliskt om inte Lindsay Lohan hunnit före.

Här kommer en fin variant av with or without you som kanske vaggar mig till sömns. Imorgon väntar en mysig dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0