It's time.

Yes darlings nu blir det sämre update en vecka igen. Packar väskan och är påväg till jobbet. Apatråkigt, ja, men bra för kroppen som inte fått så mycket näring denna vecka. Och så är ju Therese där och väntar på mig. Jag tänkte ge henne en present. Hon är den roligaste människa jag känner att ge presenter till, därför att hennes glädje och tacksamhet vet inga gränser, samt att hon har ett så fruktansvärt roligt tonläge med tillhörande trudelutt till då. Men det är inte bara därför, det är också för att jag tänkte tvinga henne att hjälpa mig panta 600 petflaskor i Visby i helgen och hon bör väl få lite lön för förudmjukelsen. JA, 600 stycken! Rena ram(a)lösakalaset. Visste ni att EN återanvänd flarra sparar lika mycket energi som en kokplatta gör av med på 10 minuter. Ja ni ser, vi ska vara verkligt tacksamma för vilken insats sopkorgsrotarna gör för miljön. Och nu ska alltså jag dra mitt strå till stacken.

Hoppas ni alla får en fantastiskt solig, fin, snuskig och romantisk vecka. Känner ni altruismen, va va? Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0