Bangkok

Jag ar arg som ett bi, och ledsen! Darfor att jag sitter pa en salong i Bangkok och skulle farga utvaxten. SOM JAG HAR VANTAT och sparat detta for att vara fin nar jag kommer hem. Efter 90 olika ganger: "N O HIGHLIGHTS, COLOR THE WHOLE ROOOOOOTS"  trodde jag bogen hade fattat. Nu sitter jag har och inte ett skit syns det i haret, samma ackliga rattfargade utvaxt som innan. Och det ska dom ha massa pengar for? Det ska vi fan bli tva om. Efterblivna asiatjavlar.

Men annars mar vi bra, vi lyxar till det som fan nu sista veckan, god mat, drinkar, spa, shopping och langa dekadenta natter. NJUTA NJUTA NJUTA innan man ar tillbaks i landet lagom...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha ursäkta, jag garvar inte åt ditt hårmissöde, men kan du förstå nu hur jag hade det i över 1 år i kina, efterblivna asiatjävlar haha

2009-05-02 @ 11:51:35
Postat av: wallin

men fyfan, vilket skämt! fyfan va förbannad man skulle bli.. o jag förstår dig mia.

2009-05-02 @ 12:14:01
Postat av: ja men hur sluta detta????

ja men hur slutade detta? kram MAMSEN?

2009-05-02 @ 20:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0